ירוק בעיניים בבית הספר -
תוכנית גפ"נ מס' 29432

אחרי כמעט עשור של חוויית ייצור והתקנה של קירות ירוקים מרהיבים בבתי ספר רבים ברחבי הארץ אנו שמחים לבשר ש “פלנטי – קירות ירוקים” אושרה והצטרפה לתוכנית גפנ של משרד החינוך !!

שם התוכנית : ירוק בעיניים בבית הספר | תוכנית מס’ 29432

במסגרת התוכנית “ירוק בעיניים בבית הספר” אנו מציעים יום פעילות חינוכי (יום שיא) שבו נשלב את התקנת הקיר הירוק יחד עם פעילות חינוך והסברה. במסגרת יום זה התלמידים יכירו את היתרונות וההזדמנויות בקיר הירוק וייקחו חלק פעיל בשתילת הצמחים, יכירו את אופן הפעילות של הקיר הירוק וילמדו על תרומתו להעשרת מגוון המינים, שיפור הסביבה הבנויה, שמירה על איכות הסביבה ועוד.

התכנית מהווה הזדמנות לעשייה מקומית ומשמעותית בתחומי הסביבה והקיימות ומאפשרת לתלמידים לקחת חלק ולהשפיע על סביבת החיים שלהם.

הקיר הירוק מהווה סביבת חיים עבור צמחים ובעלי חיים והופך כל קיר או גדר שוממה לגינה חיה ופורחת, מלאת עניין ואסתטיקה המאפשרת אף סביבת חקר ולמידה ייחודית בבית הספר. 

אנו מספקים בנוסף, חוברת מלווה לתחזוקה ותפעול הקיר הירוק, הצעות למערכי שיעור ותהליכי חקר אפשריים המזדמנים במרחב זה לשימוש צוות בית הספר.

הקיר הירוק מזמן לנו שיח על נושאים מגוונים הקשורים לאיכות הסביבה וקיימות לאורך כל השנה !

גם בסביבה עירונית כשאין מקום לגדל גינה באדמה ניתן ליהנות מטיפוח גינה אנכית על קירות בבית הספר. מעבר לכך שקיר ירוק מספק סביבה נופית ירוקה ובריאה הקיר הירוק מכניס את הטבע לבית הספר ומזמן בעלי חיים כגון: פרפרים וציפורים לסביבת החיים ומחזק את הקשר של באי בית הספר עם הסביבה הטבעית. 

‘פלנטי’ מתמחה בהתקנת ותחזוקת קירות ירוקים, גינות תלויות וליווי פדגוגי במוסדות חינוך ובשנים האחרונות התקנו עשרות קירות ירוקים וגינות תלויות בבתי ספר ברחבי הארץ. אנו עובדים בשיתוף פעולה עם תוכנית “עושים סביבה ביחד” של איגודן, המרכז לישראל יפה, קרן קר”ב, מועצות ועיריות רבות.

אנו ב"פלנטי" מבצעים התקנה ותחזוקה לקירות ירוקים וגינות תלויות בבתי-ספר ובגני-ילדים

התקנת הקיר הירוק מבוצעת על ידי צוות מקצועי ומיומן וכוללת פגישה מוקדמת לבדיקת תוואי השטח, קונסטרוקציה לתליית הקיר הירוק ובידודו מהקיר, מרזב לקליטת המים העודפים (במידת הצורך), תערובת שתילה, קומפוסט וצמחים בהתאם לתוואי השטח, חיבור הקיר הירוק למערכת השקייה אוטומטית והדרכה מפורטת בהמשך הטיפול בצמחים.

ההתקנה מבוצעת בשקיפות ובהקשבה מלאה לדרישות הלקוח.

בין לקוחותינו

פרויקטים נבחרים בבתי ספר ובגני ילדים