קירות ירוקים וגינות תלויות
בשוק הפרטי ובמבני ציבור

סביבה ירוקה חיונית לבריאות הנפשית והפיזית של כולנו ומספקת קשר מהותי ורוחני לטבע אשר חסר בג’ונגל הבטון המודרני. המחסור בשטחים ירוקים, בפרט באזורים אורבנים או דירות משותפות, הוליד פתרון נהדר שבעזרתו ניתן להקים גינה פרטית ופורחת במרחב החיים העירוני, גם אם אין חצר גדולה או פיסת אדמה.

גינות תלויות בבתים פרטיים, בדירות, בחצרות, ועל הגדרות

גם אם אין לך חצר, יכולה להיות לך גינה !

כולנו רוצים וחולמים על גינת ירק קטנה בבית, אך לא תמיד אנחנו יכולים לממש את החלום גם במרפסת קטנה, חצר קטנה, ואפילו בחצר של בית משותף, ניתן להקים בהנאה ובקלות רבה גינות תלויות ולגדל בהן פרחים, צמחי תבלין ואף ירקות למיניהם. מי צריך גינת קרקע ? היום אפשר להקים קיר פורח וגינה ירוקה על הקיר במרפסת ולהנות מגינה ירוקה ופורחת המנצלת מקום מבוזבז לשיפור איכות החיים.

הגינות התלויות והקירות הירוקים של Planty הם הפתרון המושלם לאנשים הגרים באזורים אורבניים ובדירות משותפות ורוצים גינה ירוקה ופורחת משלהם. 

את הגינות התלויות ניתן לתלות על קירות בלתי מנוצלים, גדרות או מרפסות כך שבכל בית או דירה בהם ישנה מרפסת או גינה עם קיר פנוי ניתן להקים גינת ירק אורגנית לתפארת. בגינה התלויה ניתן לשתול פרחים, צמחים ואף עשבי תבלין למיניהם וליהנות משפע זמין, טרי ונקי מהדברות למיניהן. גידול נקי מעשבים וממזהמי קרקע שונים.

הגינה התלויה אף מעוררת ענין רב בקרב ילדים שעוקבים אחר התפתחות הצמחים מרגע השתילה ועד לפריחה או קטיפת ואכילת התבלין.

גינות תלויות בעסקים ובמבני ציבור

מחקרים מלמדים כי מראה של צמחייה מגדיל את הפרודוקטיביות במקום העבודה. לעיצוב החלל יש משמעות רבה לאווירה, ליצירתיות ולתפוקה. הקיר ירוק או הגינה התלויה מייצרת סביבת עבודה ירוקה ונעימה ותורמת רבות לאווירה, ליצירתיות ולתפוקה.

מעצבי פנים ואדריכלים רבים בוחרים בקירות ירוקים על מנת ליצור את אפקט ה”וואו” בעיצוב סביבה אורבנית ירוקה, אקולוגית ומקיימת. 

בין אם הם קירות ירוקים חיצוניים או פנימיים, התרומה שלהם לתחושת הנינוחות בסביבת המחיה או העבודה הינה מועילה ומיידית. את הקיר הירוק או הגינה התלויה ניתן למקם במרפסת, בחצר או בפאטיו וכך לייצר גינה בה ניתן לגדל פרחים, צמחים ואף עשבי תבלין. 

סביבת עבודה ירוקה ופורחת תורמת רבות לאווירה, ליצירתיות ולתפוקה. כאשר הלקוחות והעובדים נמצאים בסביבה נעימה, העבודה הופכת ליעילה יותר.

הגינות התלויות והקירות הירוקים מורכבים מכיסי שתילה המיוצרים בלעדית על ידי “פלנטי”. כיסי השתילה הינם פשוטים לתחזוק , מיוצרים בעבודת יד בישראל, עשויים מבד לבד איכותי ממוחזר 100% ועמיד השומר על אדמה לחה ומאווררת העוזרת בגדילת ותחזוקת הצמחים לאורך זמן.

יתרונות הקיר הירוק של "פלנטי" :

אנו ב"פלנטי" מבצעים התקנה ותחזוקה
לקירות ירוקים וגינות תלויות בכל רחבי הארץ.

התקנת הקיר הירוק מבוצעת על ידי צוות מקצועי ומיומן וכוללת פגישה מוקדמת לבדיקת תוואי השטח, קונסטרוקציה לתליית הקיר הירוק ובידודו מהקיר, מרזב לקליטת המים העודפים (במידת הצורך), תערובת שתילה, קומפוסט וצמחים בהתאם לתוואי השטח, חיבור הקיר הירוק למערכת השקייה אוטומטית והדרכה מפורטת בהמשך הטיפול בצמחים. ההתקנה מבוצעת בשקיפות ובהקשבה מלאה לדרישות הלקוח.

בין לקוחותינו

פרויקטים לדוגמה של קירות ירוקים וגינות תלויות